jolene ebrarnida24 ben de geçen hafta oldum. Sürekli sıcak havlu koyduk, masaj yaptım, manuel pompayla sağım yaptık geçti. İlk önce elektrikli pompayla denedik çok acıttı ama manuel daha iyiydi. Biraz ağrı oldu ama hemen geçti
dfn_ftm_ylcnn ebrarnida24 bol bol emzir bebeğini ve sagma makinan varsa sag canim. 4 kere mastit geçiren biri olarak cok zor biliyorum ağrısı. Sicak duş altında elinde sag. Soğuk lahana yaprağını memene koy ve ısındıkça yenisini değiştir süt kanalarını açacaktıkm ama baktın geçmiyor doktora muhakkak git ilerlemesin.
Zzbnnu ebrarnida24 yukardaki arkadaş herseyi yazmis gerci ama sagarken benim cok canim yandi bol bol emzirdim ben. Uyandirdim emzirdim. Kusma olmadigi icin bebegimde kilosu da artti. Bi de sicak dus sonrasi elimle sagdim bol bol