[silindi] Ben 6 senedir köpek bakıyorum; ölüme terk edilmişti barınakta da ölürdü; evde bakıldığı için dışarda da. Şimdi ben onu aldım; tüm zorluğa rağmen evimde yer açtım. Evet evde zor, bence de bahçede çok daha mutlu olur. Ama bahçeli ev bulmak nerdeyse imkansız. Şimdi ben bu evde namaz kılıyorum, evin her odasına da bebek nedeniyle girmiyor. Benim evime melek girmeyecek mi? Evde baktığım için günahkar mı oldum? Ya da o hayvanı alıp beslendiğim için sevap mı işledim? Bu yalnızca Rabbim bilir. Köpeklerin üretilmesi,parayla alınması bence de günah. Yalnız bütün yaşam alanını çaldığımız o hayvanlara bir özür borcumuz yok mudur? Ayrıca bebeğiniz olunca kedinizi vermişsiniz. Size alışan hayvanı bebek olunca verecekseniz onu zamanında neden alıp hakkına girdiniz? Tüy dökeceğini bilmiyor muydunuz? Diğer bir konu ise paylaştığınız hadisin doğruluğunu nasıl bilebiliyorsunuz? Eğer bu hadis de ortaya atılan birçok hadis gibi Peygamber Efendimiz’in ağzından çıkmadıysa, onun adına konuşmuş olmanın günahı yok mudur? Diğer konu ise bir arkadaşımızın hayvan olduğunu ima etmişsiniz. Daha yeni bir cani insan tarafından katledilen yavru köpek haberi çıkmışken; sizin hakaret saydığınız hayvan kelimesi mi hakarettir yoksa insan kelimesi mi hakarettir. Ben şunu bilirim; bu gerçektir; bu doğrudur. ‘ hayvanlar benim sessiz kullarımdır; ahiret günü konuşacaklardır!’ Bundan yola çıkarsak böyle hassas bir konuda kimseyle tartışmamak; ihtiyatlı davranmak daha iyi olanı diye düşünüyorum. İyi akşamlar dilerim.