Evimde 2 tane köpegim var çocuklarından önce vardı vazgeçemiyorum ama artık içten içten bize zarar veriyor sanki havlayarak istiyor isteklerini her gün 100 kere söylüyorum annem sen köpek değilsin bak ben havliyor muyum diye köpek ayağıyla kulagini kadir bu eliyle kulağını hızlı hızlı vururak kasir aynı köpek gibi eline yiyecek bisey veririm yere köy yerden yemeye çalışır ve ben gerçekten çok üzülüyorum oğlum 23 aylık yapmadigim aktivite kalmadı ama konustiramadim resmen taklit ediyor ama bu artık taklit ötesinde oldu herkes diyor o köpek olduğu sürece konuşmayacak bu süreç ne zaman geçecek ne yapmam gerek çıkmaz da kaldım 😕