Burcumasall bebeğim 4 ay atağından sonra daha sakinleşti atak yaklaşık 1 hafta sürdü öyle 1 ay çekmedim yani dönmesi vs o dönemlere denk geldi zaten çok hareketli bir bebek gazını kendi atmaya başladı. Öncesinde sürekli masaj banyo gaz damlaları buzuki Orhan falan tabi bir yere kadar malesef hiçbiri işe yaramıyor ne zaman bebek dönmeye başlıyor o zaman gaz bitiyor. Şu an sizinki 2. Ay atağında olabilir biraz sabredin inanın geçiyor. Keşke geçiyor diyenlere inansaydım sanki hiç bitmeyecek gibiydi ama şu an bebeğim çoook rahat bir bebek. Hala hareketli ama yürüyor ve etrafı keşfederken gün bitiyor 😁 kendime çoook rahat vakit ayırıyorum uykumu alıyorum keyfimiz yerinde inanır mısınız tuvalete tek gidemezdim aç kaldığım günler oldu evimi bok götürüyordu şu an makyaj yapıp evimi mis gibi düzene sokabiliyorum. Sizin için şu an uyku düzeni için erken ama başlangıç olarak kendi sesinize alıştırın derim. En sevdiğiniz türküyü ya da bir ninni vs söyleyin zaten zamanla bebeğiniz seçiyor istediği şarkıyı 😬 benimki en çok iki keklik türküsünde uyuyakalıyor. Bir de sırtını okşayın mesela. Uykusu geldiğinde geçişi kolaylaştıracak şeyler deneyin ışıkları loşlaştırın uzun uyuması için giyilmiş tişörtünüzü altına serebilirsiniz. Kokunuzla yanınızda gibi hisseder ve daha uzun uyur… Başka ne sormak isterseniz sorabilirsiniz