domatesim
Nuk alıştırma bardağını çok övüyolar bende alıcam alıcam bebeğim yaşına geldi😂 sanırım dahada almam ben e bebekten bebek suyu slmıştım onların su içirme aparatı oluyor ya onlarla alıştı o şekilde devam ediyorum hem başka şişelerede uyum sağlıyor benim için daha kolay