arzayson Kızlar bir buçuk aylık bebeğim inek sütü alerjisi var aşırı kaka yapıyor günde 6-7 kez ne yapacagım
eylulvari arzayson ek gıda ile hem kaka sayınız azalacak hem de kakanız toparlanacak. doyuyorsa ve kilo alımı iyiyse sayıyı sorun etmeyin bence. diğer sıkıntıları geçtiyse sorun yok sanırım tabii siz yine de takipli doktorunuza sorabilirsiniz
Alinduru arzayson diyet yapıyor musunuz? Çok katı diyet yapmanız gerekiyor bütün paketli gıdaları kesmeniz gerekiyor ve en az 3 hafta bu diyetin sürmesi gerekiyor. Ama tereyağ margarin vs aklınıza gelen herşey çubuk kraker bile
Deletedmom423 arzayson kilo alması çok az değilse sıkıntı etme canim bende 3 buçuk aydır diyetteyim kızım 5 aylık 4 aylık olana kadar günde 7 kere kaka yapıyordu ama 500 600 gram arası alıyordu kilo sen diyetine dikkat et yavaş yavaş toparlanır inşallah
Kuzeyimm41 arzayson sen diyet yapmıyor musun ? Bizim de inek sütüne alerjisi var çok ben fazla dikkat ediyorum diyete
Yagmur98 Benim kızımda öyleydi hatta emer emmez gürültülü bi sekilde kaka yapardi bazen kan gelirdi kakadindan siz süt ve süt urunleri yemeyi kesin içinde 1 damla süt bulunan hıc biseyi yemeyin zamanla geçer çok kaka yapması
Edissmom O aylarda benim oğlumda o kadar kaka yapardı doktor hep normal dedi ama alerjisi çıktıktan sonra aksine kabızlık yaşadık hala yaşıyoruz
NurCelik Bizimde öyleydi süt ürünlerini tamamen kesin 1 ay içinde toparlar bebek kacak yapmayın kilo alımı da çok az olur bu şekilde ek gıdaya gecince birde dikkat edince şuan günde 1 yada 2 kez yapıyor