Öncelikle hayırlı ramazanlar arkadaşlar 🌙 biz bugün tam 4 aylık olduk ama 4 gün önceden moda girdi bizim kız 🥺 emmiyor, mama yemek istemiyor, uyumuyor ve sürekli ağlıyor 🤦♀️ önceden ne güzel uykusu geldiğinden emdiği gibi uyurdu şimdi resmen tabiri caizse kavga dövüş uyutuyorum bütün gün kucaktayız sabah 6da uyanıp akşam 10da uyuyor bir de eşim yoğun çalışıyor akşama kadar pert oluyorum. Sizde durumlar nasıl?