mucizem ilk 1.5 ay çok fenaydık 12 den sabah 4 e kadar ağlıyordu saatliydi yani ağlaması. Benim yan komşum bebek hemşiresi o bize dediki ne kadar ağlarsa ağlasın stres yapmayın özellikşe susturcam diye sallamayın yada sallıyosanız hızlı hızlı sallamaya çalışmayın hep sabırlı olun rahat olmaya çalışın sizin gerginliğinizi anlarsa daha çok ağlar demişti. Çocul bianda kendi düzenini kurdu bizde şaşırdık.