Uvercinka öncelıkle hayırlo olsun canım saglıkla buyusun bebışiniz.gecıcı bır durum benım bebegımın kafası huni gıbıydı. Gecmıcek dıye korkuyoduk. Doktorumuz el kalınlıgında yastık önerdı. Bı sag bı sol bı düz yatırdım tamamen duzeldı yuvarlak cok guzel kafası suanda. 52 gunluguz bu arada