Koalina doktorumuz yaptı bizim aşıyı , bizde de kan gelmişti çok şükür kızımda tepkime olmadı evet öyle birşey söz konusu var doktorumuz yaptırmaktan yanaydı bizim, yaptırdıkta , korona olayı çıkmadan önce yaptırdık biz , ama bizde mukus yoktu , yani bebeğinin gerçekten alerjisi varsa doktorunuz ne diyorsa onu yapın