Agg0207 kbrgmss çok gazlı bir bebek degilse içeblirsn canım benim kızım çok gazlıydı ama ben yinede risk alıp o dönemde içmiştim çok fazla degil tabi🌷😀
Gamze_Defne kbrgmss Benim kızım çok gazlı ama ben çok canım çektiği için iki kez içtim dayanamayıp ama çok az miktarda .Bebeğim yine aynı şekilde devam etti artış olmadı 😁
ssenemm kbrgmss 40ı çıkana kadar içmedim sonra bi süre içine kimyon atıp içtim şimdi benim oğlum da 4aylık gayet içiyorum. He gaz varmı dersen evet zaten ilaç kullanıyoruz ama içmediğimde de var🤔
Arasannesi kbrgmss cok canım ıstedıyse ıc canım oyle bılac defadan bısey olmaz benım bebegım kolik bebek bende bugun içecegım aksam ıftarda eşim ıstedı benfe epeydır ıcmıyordum.ıyı geceler çayın varsa arkasına ondan iç kımyon at az bısey yada