3.ayına bebeğim yeni girdi. Doğduğundan beri çeşitli sıkıntılar yaşadık.yoğun gaz sancısı, kolik, alerji . Bebeğim huzursuz olduğundan uykusu çok az ve düzensiz. Uyku beslenme kadar önemli. Ancak bir türlü ona bir düzen kuramıyorum. Sürekli kucakta ve yürürken uyuyor. Genelde akşam saat 22.00’den gece 3-4 e kadar huzursuz ve ayakta. Nasıl bir yol izlesem bilemiyorum. Çocuğumu uykuda tutmak çok zor. Ikınmaktan ve inlemekten uykuya geçemiyor. Benimle aynı şeyleri yaşayıp bir çözüm Üretebilen var mı aranızda?