serenaysimsek Kızlar kızımın 1 ay 20 gün önceki verem aşısı yeri ihtihaplanmış. Bu kadar zaman sonra normal mi bilemedim? İlk günden beri hiç böyle olmamıştı?
EsraUlurak serenaysimsek normal ve iyileşmesi baya uzun süruyor iltihap akıyor tekrar oluyor 6. Ayda normale döndü anca
Esraaaaaaaa Evet normal aylar sonra bile iltihaplanabilir korkulacak bir durum yok merak etmeyin zaten beklenen bir durum 😉