Defnecikkk benim kızımda da alerjik durum vardı. Ben diyet yaptım. Süt, balık, kuruyemiş, turunçgiller, çilek, bal, domates bunları yemedim. Sonra alerjik belirtileri kayboldu. Sonrasında da sırasıyla bir kaç gün üst üste bu yiyecekleri denedim ve en sonunda süt ve balığa alerjik reaksiyon gösterdiğini buldum. Onları her yediğimde kuluslu kala ve hafif kızarıklık oluyordu ve kusma oluyordu. 6 aylık olana kadar aüt ve balık yemedim sorun çözüldü. Şu anda yiyorum, kendiliğinden düzeldi.