Merhaba kızlar ilk defa kidse yazıyorum 27 gün evvel doğum yaptım 35+2 de çok şükür bir oğlum 3.600 doğdu ama erken oldu küveze girmedi fakay doğduğu gğnden beri kendini çok kasıyor mosmor oluyır sıkıyor sürekli huzursuz son günlerde ne yerse kusuyor midesinde en fazla 20 dk kalıyor kusmalar hep çok miktarda yabi emdiğinin hepsini kusuyor sütüm yetmediği için mama takviyesi geceleri veriyoruz baştan belli ama mamayıda kusuyor uykusundan uyanıyor huzursuzlanıyor kıvranıyor yediğinin hepsini çıkarıyor kakasını yapıyor çişini yapıyor ama sürekli kusuyor sebep ne olabilir lütfen uardım edin ilk çocuğum ne yapacağımı şaşırdım hastaneye gidemiyoruz binamızda pozitif hastalar var yardım edin