Arasbaby18 canım mooralini bozmak istemem ama bebegim 2 aylikti esimle bir kaza yaşadık direk saglik ocagina gittim içebilir miyim diye dolabimda sutumde vardi 20 poset kadar ama ebe doktorla konustu 6 aydan kucuk bebegi var kesinlikle icemez o hapi cunku cok agir bir hapmis vücudun butun dengesini duzenini bozuyormus sute gectigi zaman bebegi bile zehirleyebiliyormus dolabimda sutum olduğunu soyledim 1 hafta emzirmemen gerek dedi o sirada hic mama gelmedi aklima ebe baska bir yontem olarak iliskiden 48 saat icinde spiral takilirsa gebeligi onledigini soyledi ve direk hastaneye gonderdi beni hastanede de kadın dogum doktoru takmiyormus aile planlama takiyormus oda sansima yillik izindeydi hickira hickira ağlamıştım regl gunum gecikmişti test yapmaya korkar olmuştum ama yaptigimda negatifti 3 aya kadar bekledik kanamanin gelip gelmemesini gelmedi teste negatif cikmisti yine kandan bakilmasini istedi ebe ben yaptırmadım pozitif cikar diye o korkuyla yasamaya devam ettim ve ertesi gun sabahi adetim gelmişti. Uzun anlattım umarım Rabbim istedigin zaman nasip eder 2. Bebeğini ama ertesi gun hapi 6 aydan buyukse bebegin oyle verilmesi oneriyor o sure zarfinda bile 48 saat emziremiyorsun bebegini seninki cok küçük asla doktora yada ebeye sormadan icme sakın