ArasEgeninAnnesi Humana emziren anne içip faydasını gören varmı eşim almış merak ettim kullananlar tavsiye edermi acaba
PrensSelim ArasEgeninAnnesi bana gaz yaptı hiç hoşuma gitmedi hipp emziren anne çayı daha güzel geldi hem de şekersiz.3 aylık olacağız nerdeyse her gün içiyorum,normal çay içmek gibi alışkanlık oldu
Yelizhtpoqlu ArasEgeninAnnesi ben kullanıyorum canım 1-2 saate göğüsler dolu dolu oluyor günde 2 bardak içiyorum tavsiye ederim doktor vermişti bana Doğum yaptığım gün 😘
Thesra ArasEgeninAnnesi Evet sütünüz artar ama içerisindeki çemen otu bebekte karın ağrısı yapabiliyor takip ederek içebilirsiniz😌
ArasEgeninAnnesi 3aylık bebegim kızlar sütüm azaldıgı için aldık genelde doktorlar tavsiye ediyormuş inşallah yan etkisi olmaz
Meyra ArasEgeninAnnesi bestlak sut damlası da faydalı oluyor eczaneden alabilirsin bana doktor tavsiye etmişti bitkisel bi damla
meruz ArasEgeninAnnesi humana still tea kullanıyorum canım ve faydasını görüyorum günde 2 3 bardak içiyorum
Beyza12344 ArasEgeninAnnesi ben yaklasık 12 13 kutu kullandım kolık bir bebegim vardı hem kızımın gazına iyi geldi hem sutume etki etti hala kullanmaya devam ediyorum severek de içiyorum on yargılı olmayın