Dkn2626 fatimas27 önce 170 i arayım bakalım sonra olmazsa PTT ye giderim. Bide eşler alabiliyor mu parayı
Nurersel Aklınızda bulunsun PTT’ye yattıysa paranız emin değilim net gününü ama 40yada 60 gün içinde paraya devlet el koyuyormuş .. 7 ocakta doğum yaptım toplam 7000₺ aldım mart başında bütün ödemelerim bitmişti..
incisu07 Bernaacarr doğum parasını aldım ben eşime emzirme parası yattı onu hala alamadık e devlette görünüyor ama ptt ye gitti yatan para yok demişler
ArdenBora Ödeme aşamasında derken PTTden çekmeniz gerektiğini kastediyor ordan yapılan ödemeyi yani bende de öyle yazıyordu gidip cekmiştim
Zeyzey2616 Bernaacarr Olaylardan ötürü ben başvuru da yapamadım. Bizzat mı gitmek gerekiyor başvuru için. İnternet üzerinden başvuru yok mu acaba ya
Gizemensar Bernaacarr canım hep öyle diyor PTT ye gidip alman gerekiyor yatmıştır o sen parayı aldogım zamanda ödendi yazıyor cok sacma bir sey olmus bence 😂