Hayırlı ramazanlar ..🙏🏻 Sımdı soyle kızlar dogumdan sonra 10. Ayda hasta oldum uzerınden bır ay oldu ıkıncı olmam gerekıyodu ama 2 gun gecıktı ve uc gundur aynı hasta olcak gıbı bel kasık agrım var ama tık yok .. akıntımda cok fazla ve bır ıkı hafta once sutum asırı sekılde azalma oldu .. dogumdan sonra adet dongüsunde duzensızlık oluyo mu yada yogun akıntı ?? Arastırdıklarıma goze bı suprızle karsılasmım sonra🙈