Sanırım bu 3. Ayda genel anlamda çocuklarda iştahsızlık var, ben sütümü sagarak verdim hep 1 haftalıkken falan 2 saatte bir 80-90 CC süt iciyordu 2. Ayda 3 saatte bir 120 CC sütt içiyordu 2.5 aylıkken arada mama da verdim geceleri 170 CC içtiği oldu 1 hafta falan , 2 ay 25 günlükken meme reddi biberon reddi geldi oğluma ne süt ne mama şuan uykusunda besliyorum hep ayikken yemiyor hicbisey 3 saatte 120 CC zor iciriyorum, bazen 100 CC git gide istahsizlasiyor , doktorla konuştum ağzından salyalari başladıysa normal dedi 2 hafta 1 aya kadar iştahsızlık olabilirmiş, saatlerde aç kaldı hicbisey içmedi ağlamaktan stresten sarıl sarıl akan sütlerim kesildi