2 aylık olduk bebeğimin ağzı akmaya başladı çok değil ama ara ara akıyor normal mi 🙄
Nesli benimde aynı zamanda başlamıştı doktorum normal demişti
Nesli çok normal daha da artacak 😊
Nesli Bizimde 2 aylıkken başlamıştı canım 5.5 aylığız hala devam ediyor
Çok sağolun cvplar için bende doktora götüreyim diyodum gerek yok Ozaman ☺