Merhaba hanımlar. 57 günlük bebeğim var sezeryanla doğum yaptım. Bugün dikişlerimin bir tarafında sarı bişey gördüm peçeteyle sildim hafif kırmızı renk bulaştı. Hastaneye gidemem. Acaba enfeksiyon mu kaptı? Bu arada göbeğim resmen dikişimin üzerinde arada hava almasını sağlıyorum ama her zaman olmuyor ne yazıkki. 🌚😔