sedaomur26
Benim oğlumda pazar günü 15 aylık olacak ve ebemize bende sorduydum mamayı kesmeli miyim diye oda bırak istediği kadar içsin bir zararı yok ama karnını sade mama ile doyurmasın dedi. Kendileri zaten bırakmak isteyince bırakıyorlarmış tabi biberon bağımlısı değilse😅 benim oğlum 11 aylık olana kadar emzirildi sonra mamaya geçti ve biberonu sadece mama olduğu kadar kullanıyor, mama bitince ağzından atıyor emmiyor öylesine.