ozlemyrt Ay atakları erken başlayan var mı? Gece zaten sık kalkıyordu emdiği için.. bir de acı ağlıyor… gündüz uykuları da çok zor dalması 40 45 dk.. bu durumu erken yaşayan ve mi? Erken başladı erken mi bitecek atak yoksa😅
Halilmert ozlemyrt 3 ay 18 günlük hem zor uyuyor gündüz hemde 15 dakika falan uyuması dediğin gibi korkar gibi ağlaması var birde bazen uzun uzun sanki ağıt yakıyor belkide ataktır
Duygufbetul ozlemyrt biz de 3 ayligiz atak haftasi hesaplamaskndan baktim atak haftasina girmisiz. Ama atak haftasi demek haksizlik olur 35 gun suruyomus