YamanBey Çocuk doktorumuz bir cildiye doktoru görse iyi olur dedi ve süt alerjisi var yediklerine dikkat et dedi 9 aylık geçmiyor bir türlü pişiği tam geçti derken yine başladı ve kanıyor çok üzülüyorum bu zamanda doktora da götüremem ki desitin ve eczanenin önerisi ile bir krem aldım farketmedi ne yapmalıyım sizce
kagan-91219 YamanBey benim bebegim ilk dogdugunda kuvezde kaldi kuvezden ciktiginda poposu cok kotuydu yara gibi kaniyordu hametan bepantol cinko ve iki merhem daha denedik yok gecmedi en son sudocrem gecirdi ve bezinide degistirdik slepy kullaniyodum islak kaliyodu illa sizdiriyodu 2 saatte bir degistirmeme ragmen primaya gectik bezle kremin cok faydasini gordum sifalar diliyorum 🤲
ozlemo YamanBey canim merhaba, sudocream bende ilk gunden beri hala kullanirim ama pisigi iyilestiremiyor. Bez cok onemli hemen bezi degistirmelisin. Ben prima pure cotton’u oneriyorum. İmkanin varsa onu kullan.. (premium care bile pisik yapti benim ogluma da cunku. ) ek olarak pisik kremi penaten. Bu cok iyi geliyor gercekten icinde pisik gecirici en iyi bilesenler var. 2 gecede yok eder. Sevgiler
elifbektas1476 Merabalar bez markasını değiştirmeyi denediniz mi büyük kızım öleydi ciğer gibi kullanmadığımız ürün kalmamıştı sonra tanıdık tavsiyesiyle prizmadan vazgeçtik molfix aldık iki güne düzeldi
Tugce_61 Bi bez değişikliği deneyin derim bide zeytinyağı ben kızımda kullandım çok işe yaradı ve kesinlikle ıslak mendil kullanmadım pamuk su ile temizliğini yaptım
YamanBey kagan-91219 7 aydır aynı bez aynı ıslak mendil. Suya koyduk oynuyor şu an açık kalsın havalansın diye. Sürekli olarak sudocrem kullanıyordum teşekkür ederim
kagan-91219 YamanBey ben islak mendilde kullanmadim gecene kadar pamuk islatip siliyodum sonra kuru pamukla kuruluyordum birde islak mendillerde yapiyor
Birkoalaanasi Bez markasını, ıslak mendilini değiştir canım. Birde eczaneden hamazinc pişik kremi kullan. Sabah ve akşam sürülüyor. 1 hafta uzamış pişiğe tek çözüm olmuştu. Sabah sürdüm akşama kadar geçti, arko krem kıvamında krem. Kesinlikle öneriyorum 🌸
limonlucizkek YamanBey benim kızımda da çok kötü pişik olmuştu kıpkırmızıydı. Islak mendili bırakınca kendine geldi yavrum.her gün mutlaka sabunlu suyla silip ılık suyla duruluyorum bu kişiyi bir haftada geçirdi. Islak mendili cildi hiç sevmiyor.pisik olmasında çok etkili oldu
Sevdaysl YamanBey canim bez değişikliği olabilir yapabilecegin bide bebek pamuklarini ılık suyla islatip oyle sil istersen ben oglum yasina gelene kadar islak mendil kullanamadim 15 aylik olmasina ragmen hala daha bazen kullanamiyorum pamukla temizliyorum. Bide alerjikmis bebeğin yedigini cikatirkende hasaslasiyor demekki 2 aylikti ilk g3cmeyen pisigi basladiginda TROSYD ve FİTO karistirip surdum o iyi geldi ondan sonra da pisigi olmasa bile MADECASSOL kesinle tavsiye ederim duzenli sabah aksam kullandim 2 haftabl boyunca internetten de arastir istersen o cok iyi geldi. Gecmis olsun
YamanBey Sevdaysl trosyd ve desitin sürüyordum şimdi fito sürdüm uyanınca Ahmetcan bactroban ne bulursam sürüyorum dönüşümlü :/
YamanBey Sevdaysl 7aydır aynı bez ve ıslak mendil. daha önce hiç değiştirmedik. Hiçte sorun yaşamadığım bir bez. Bu durum büyük ihtimalle diş çıkaıryor çok beslenmek istiyor sindiremedi sindiremediği için kakası çişi asitli geldiyse Ondan olabilir diye düşündüm of bilmiyorum ki önemli olan geçmesi şu an için çok teşekkür ederim
YamanBey Sevdaysl Ahmetcan yazmışım yanlışlıkla. Hametan vs ne bulursam sürüyorum inş daha kötü yapmam
Gulcin-n Süt alerjin varsa beslenmene dikkat etmelisin ki o pişik geçsin süt ve süt ürünleri tüketmemen gerekli bir lokma dahi yesen o bebeğine geçiyor ve vücudu ona tepki veriyor mesele pişik gibi bu arada paketli ürünleride tüketmemelisn içinde süt tozu peynir altı suyu ve b olan makarnalara dikkat et onlardada var sen beslenmene dikkat ettiğşn sürece o pişik geçecektir ama eğer bu ürünlerdne ufal bir kaçak yaparsan o pişik geçmez.
YamanBey Gulcin-n canım emzirmiyorum alerjik mama kullanıyoruz, biliyorum. ek gıda alıyor yedikleri de hep aynı şeyler Farklı bir durum yok tek tek gözden geçirdim. Sağol :)
Sevdaysl YamanBey anladim canim gecmis olsun istersen bide dedigim madecassol dene insallaf birinden biri fayda eder. Evet bazen asitli olarak birlesince hemen pisik yapıyor.