Muhammedtrn Cnprtk vermedim henüz. Ne gerek varki evde kendiniz kurabiye yapsanız daha güzel oluyor. Az şekerli katkısız hem.
Prensesannesiii26 Cnprtk kendi yaptiginsa verebilirsin canım satın olanlara doktorlar bile müsade etmiyor ama kendi yaptığına 6 aydan sonra baslayabilirsin doktor görüşlerinin çoğunluğu da bu yönde
zeynepzeze Evde yapılıyor da olsa ben vermiyorum.. Çok fazla tahıla alışması da iyi değil bebeklerin..