Prcm35 Merhaba sevgili anneler bugün doktor kontrolümuz vardi kızım 4ay9 günlük bir ayda 570 Gr almış sadece anne sütü alıyor doktor kilo alımı az dedi bu son bir kaç gündür kusmasi fazla eve geldik yine kusmalar devam etti doktorlar konstum her emzirmeden sonra kusuyorsa acile gidin dedi gitmekte istemiyorum korkuyorum napiyimmm canı yansın istemyrm ,😒
Ecekusum Bizim bı tanıdık böyle olmuştu Dr sütünün yaramadığını söylemişti ve bazı anne sütlerinin zehirli olduğunu söylemiş o yüzden sütten kesip mamaya devam etti Prcm35
Seqnem Prcm35 benim oğlumda 4 ay 10 günlük. (30 Temmuz) Her ay 1 kilo alırken 4.ay 600 gr almış. Doktorum sıkıntı yok zaten bundan sonraki aylarda öyle 1 kilo almasını bekleme dedi.
fatima Prcm35 önemli bir şey olmasın, ihmal etme bence korku oluyor insan dayanamıyor haklısın ama kusmanın sebebini öğrenmiş olursun canım. çok geçmiş olsun kendinizi bunaltmayın bebeğinizde etkilenmesin sizden