Esdoel İyi de niye bu post açıldı öyleyse fikir almak içinse söylüyoruz.. yanlışı doğru göstermekte üstünüze yok. Kim nasıl beslerse beslesin tabi ama yanlışı da burda taktir etçek değilim görüyorsam yazarım ama uygular ama uygulamaz o kişiye kalmış biz niye bu postları okuyoruz bilgi paylaşımı için bilgi edinmek için