Merhaba hanımlar 5ay 20 günlük bir bebeğim var 🙏🏻🧿 ilk aylarda gaz sıkıntımız vardı sonra 3.5-4. Aya girince rahatladık ama bu sefer de uyku sıkıntımız başladı uykuları 40 dk hatta bazen yarım saat 😞 ne yapacağım bilmiyorum çok üzülüyorum doktoruna sordum yüz yüze görüşelim dedi ama bu karantinada götürmeyi düşünmüyorum var mı benim gibi bu sıkıntıyı çeken ne olacak böyle düzelir mi?