Kizlar hamile olmadan once 52 kiloydum 68kiloyla doğum yapıp şu an emzirme dininde tukselen kilolarimla basbasayim.65 kiloyum ve bana o kadar tuhaf geliyor ki.onceden insanlar çok zayifsin diye bana sürekli aoylenirlerdi.boy 167cm olunca baya zayıf görünüyorsun.ne diyetten ne spordan anlarim.sadece anne sütü verdiğim için sürekli yiyorum iştahım açıldı artık dikkat etmek istiyorum ama belli bı diyet programı ne kadar uygulicam nereden bulcam ya da ne zaman baslicam bebeğim 2ay 12 günlük.diyet yapmalı mıyım yım yada spor yapmak istesem egzersizleri nereden nasıl takip edip kime danisicam bildiğiniz bı site veya uygulama yada spor hocası kanalı var mı bana bı yol gosterseniz çok minnettar kalicam😟