eylulvari merhabalar, kızı 9. ayında ve balık tadımı yapacağız. ilk tadımını özellikle alerjik bebek anneleri nasıl yaptınız acaba? mevsime göre hangi balık ile yaptınız? yardımcı olabilirseniz sevinirim 🌼