Ben normal inek sütüyle yaptım dün akşam gayette güzel oldu taş gibi oğlumda sevdi sanırım 2-3 tatlı kaşığı yedi ilk kez denedik Normal sütü kaynattım akşam 7-8 gibi sonra kavanozlara dağıttım parmağım içinde yanmadan kalacak şekilde ısıya gelince 2 şer tatlı kaşığı yoğurt koyup iyice karıştırdım.sonra sofraya kapakları açık bi şekilde sardım.gece 3 de kapaklarını kapatıp buz dolabına kaldırdım.biraz önce 13 gibi açtım gayet güzeldi.ben açık süt tavsiye ediyorum arkadaşlar günlük süt diye birşey yok bence o sütleri topluyorlar pastörize edip paketliyorlar sonra dağıtıyorlar ve bizim evlerin yakınlarındaki marketlere geliyor.bu 1 günde olacak iş değil ve ben baktım geçen markette son kullanma tarihine daha 8 gün vardı nasıl günlük oluyor? Anlamadım valla o süt bozulmasın diye illaki içine kimyasal koyuyorlardır ki