Zeyzeyyyyy Kızlar 2 ay oldu ben doğum yapalı normal doğum yaptım ve bacaklarım ağrıyor hangi bölüme gitmeliyim sürekli ağrıyan bacak ağrısı için çünkü kalp ve damar bölümü var noroleji var
Zeyzeyyyyy Kaveda baktırmadım ama doğumdan sonrada ilaçlarımı düzgün kullanmadım bacaklarım kopucak gibi dayanamıyorum sizce ne yapmalıyım