Selam kızlar uzun olucak şimdiden afolla 2,23 günlük bir bebeğim var sürekli ıkınıyor sureklı gece uyanıyor sürekli emziriyorum kusuyor uykuya dalamıyor kilo takıbı iyi gerektıgı gıbı ama gece uykumuz hıç yok sabah uyumak ıstıyor sanırım ya geceyı gündüze karıştırıyor yada tam doymuyor fıstıklar eşim yardımcı olabıldıgı kadar oluyor ama bir yerden sonra verıyor napıyorsan yap der gibi uyumaya gidiyor sürekli mama verelim bence bu çocuk aç diyıp dahada delirtiyor beni sorum şu sizde gece mama vereyim mi ? Ondan mı durmuyor uyumuyor yoksa ıkınmasındanmı? Kundakta yapamıyorum sjnırlenıyor aşırı ağlıyor,Birde mama verırsen seni bir gün bırakacak sakın verme dıyorlar oglum çok sinirli ve inat bende korkuyorum açıkçası ,üst komşum aptamıl vereyım dene dedi sizce ne yapmalıyım ? Mama vermeden kendımı emzirsemdemi bırakır