Evet salya yapıyor ama benim oğlumunda yüzü aynı böyleydi sonra yuvarlak yuvarlak yanaklarında toplandı dpktora götürdük atopik dermatit senn yediğin birşeyden oluyordur dedi kremle nemlendirirsen geçer demişti ikş yaşına kadar normalmiş bu durum artık çoğu çocukta oluyor demişti doktor