Kızlar günaydın 👧🏻
Allah bağışlasın 2 aylık bir kızım var 🤲🏻
Ama emzirmekte sorunlar yaşıyoruz. 3-4 güne bir sebep yokken meme reddi yapıyor. Bütün gün uğraşıyoruz ağlaya ağlaya aç kala kala uyku sersemi emiyor. Sonra bir kaç gün normal sonra yine red ediyor sebebi ne olabilir? Birde hiç bir zaman iki memeyi bitirmiyor ancak bir meme bitiyor ve 3-4 saat acıkmıyor gece de 4 saat hatta bazen 5 saat uyanmıyor aç kalıyor diye korkuyorum bazen diğer göğsümü sağıp biberon 🍼 ile veriyorum sadece geceleri. Biberonla verince içiyor ama kendi emmiyor nedeni ne olabilir ? 😪