Kızlar selam.
Pandemiden dolayı doktora gidemiyoruz rutin kontrol için.
Beslenme konusunda kafamda soru işaretleri var.
Bilgi sahibi arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim.
Kızım 5. Ayda tadımlara başladı.
- Ayda tadımlık kahvaltı, öğle yemeği, ara öğün ve gece muhallebi yedi.
- Ayda kahvaltı, öğle yemeği, ara öğün ve gece muhallebiye devam ediyor.
tabi günü gününe tutmuyo bazen çok iştahlı bazen çok az yiyip bırakıyor ama ben öğünlerin hazırlayıp hep sunuyorum.
Aklıma takılan durum şu
bebekleriniz kaçıncı ayda akşam yemeğine başladı?
Ve akşam yemeği başladığında muhallebi veren anneler muhallebiye devam etti mi?