Merhabalaar guzel anneler 🥰 bebegimin 2 tane alt disi cikmisti gecen hafta altakilerin yaninda 1 tane daha kendini belli etti bugun cok sasrdim usten dis beklerken ust dislerin yanindakiler patlamis bu normalmi sknti olurmu bilgisi olan varsa cok sevinirim