Arkadaşlar 7,5 aylık bebeğimin çok fazla diş ağrıları var🥺 siz ne kullandınız bu dönemlerde diş jeli mi agrı kesici mi, kullandıklarınız markalar neler ne tavsiyeye edersiniz? Ben 2 kez eczaneye gittim ikisinde de tavsiye etmiyoruz çok zararlı deyip geri gönderdiler ama dayanamıyorum artık, çocuğuma eziyet çektiriyormuş gibi hissedip üzüntüden ölücem şuan 😩 taze soğan pırasa ver dedi eczacı, taze soğan verdim beyaz kısmının ısırıp koparmış zor çıkarttım ağzından ödüm koptu daha da vermem. Nolur bana bi yardımcı olun 😩