Hanımlar oğlum 4ay 20 günlük. anamdan emdiğim süt 1 aydır burnumdan geldi ne gecem kaldı ne gunduzüm gurbette yim eşimden Baska kimsem yok afedersiniz tuvalete kucagımda gidiyorum.emziriyorım emmıyor eti kesilms gbı aglıyor emzırme pozisyonu alınca emzık almıyor emmeddn uyuyamıyor. Oturtmaya calsyrm oturmak istemiyor. Kucakta gezdiriyorm kendını kucagımdan atacak sanki deliye dönüyor. eşim evde yoksa bir lokma ekmek yiyemıyorum cunku yapamıyorum hıcbırsey
Sadecee o aglıyor ben aglıyorm.artık stresten sütümün azalmaya basladığni fark ettim. Biyeri agrıyor artık buna inanmaya basladım. İnternete okuyorum bazı doktorların yorumunu atak dıye birsey olmadıgı tarafındalar ama canıma tak etti virüs fılan demeden doktora goturecem en sonunda yoksa ben kendımı yedim bitirdim sinir hastası olacam 😭