Gamseokanm Merhaba anneler.. Emzirme dönemi anne sütünü artıran en etkili içeçek tavsiyesi olanlar mesajıma cevap verebilir mi?
Zeyno111 Gamseokanm sütle kaynamış incir hem sütü hem kendini yiyin + kuru dut kompostosu+ tahin pekmez + dereotu+ marul havuç + malt içecekler+ bulgur pilavı+ irmik helvası + kırmızı meyveli yulaf + yulaf yine sütle beraber pişmiş + yeşil soğan ve hepsinin başı bol bol su günde 3-4.5 lt civarı
GkhanKbr Gamseokanm En önemlisi su ama onun dışında hurma, ceviz, yeşillik, bulgur, papatya çayı ben bunlara ağırlık veriyorum canım. Ve psikoloji çok önemli devamlı sütüm iyi geliyor bebeğim doyuyor diye kendine söyle. Kötü düşünme 🥰