1 yasinda oglum var ve 3.5 aylik hamileyim daha once memeden kesmelimiyim vs diye sizlerden fikir almistim cok yardimci olan anneler oldu carsamba günü kontrole gittigimde bebegimin kafa tasinin olusmadigini kurtaj ile alinmasi gerektigini söyledi doktor dogsa bile yasamayacak dedi karnimda oynayan hissettiğim bebegi nasil ilac ile öldürüp kurtaj olcam nasil kiyacagim doğsun istiyorum nasil gececek bu gunler bilmiyorum cok buyul bir imtihandan geciyorum bu gibi sorunla karsilasan oldu mu anne karninda kafa tasi olusmayan bu konu da tecrube sahibi anneler varsa yardimci olabilirmisiniz