Symnur333 Ben de bardak ile veriyordum, cam bardak ile. Taa ki burada bir annemizin bebeği cam bardakla su icerken bardagi kırıp camı yutana kadar. Bunu okuyunca epey korktum, şuan alistirma bardagindan icirmeye devam ediyorum, zorlansa da alışacak yapacak bir sey yok, öbür turlusu daha kötü