Ceceyk01 uyur canım karnını doyuruyorsa altını pisletiyorsa uyumaması için bir neden yoksa bırak uyusun benim bebeğimde ilk 2 3 hafta hep uyudu bazen 2 saati geçiyordu emzirmedigim endişe ediyordum açtır diye ama emzirmek için kaldırdığımda da asla uyanmiyordu ve emziremiyordum kendi kendine uyanmasını bekliyordum inşallah böyle gider huyu ama benimki malesef artık gündüzleri hiç uyumaz oldu hep ağlıyoruz