hanımlar doğdu doğalı beraber yatıyoruz sahura çok zorlanarak kalktım nolur bi önerisi olan varsa yazsın.yalnız yatmıyor yanında yokluğumu farketti mi başlıyor çığlık çığlığa ağlamaya.çok sık uyanıyor geceleri.sadece meme de uyuyor.bi tarftan uyku düzensizliği var bi taraftan emzirmeyi akşama bırakayım yavaş yavaş bıraktırmaya alştırayım düşüncesi var napıcamı şaştım.emzirme ilgili yorum yapmayın lütfen bu benim kararm herşeyi düşündüm araştırdım.sizden ricam uyku düzeni için napabilirim?