Merhabalar
2 buçuk aylık kızım var dün kakasında bir damla kadar kan ve biraz mukuslu yapı vardı hemen teste götürdüm ama doktorumuz sadece süt ve süt ürünlerini kullanma bi hafta sonra tekrar test yapalım dedi onun dışında hiç bi bilgilendirme yapmadı. İlk defa çok bağıra bağıra ağladı bugün bu durum ağrı sızı yapar mı dedim evet yapar deyip kapattı telefonu hiç bir öneride bulunmadı sizlerin memnun kaldığı bir doktor var mı önerebileceğiniz 😔