Merhaba annisler, bebegim 31 gunluk baslarda on dk emerken ve gunde dort bes kez kusarken su an 7 dk emme suresini gecemiyoruz ve her emmede en az iki kez kusuyor. Ayrica 4 saat suren gaz sancilarimiz var. Emme suresi cok moralimi bozuyor. Sizce normal mi? Ayrica koyu kivamli kusuyor ve kakamiz kokmaya basladi:(