Ceronimo35 inşallah canım ya sagol moral verdiğin için çok taktim kafama şu sarılık olayını çünkü çogu kişinin doğumdan iki üç hafta içinde geçtiklerini söylüyorlar biz 1,5 aylık olduk geçmedi sanırım şöyle avutuyorum kendimi sarılıpı yüksek olduğunda sürekli uyuyordu uyandırmak istedigimde uyanmıyordu şuan öyle bişeyi yok kendisi uyanıyor ben uyandırmadan.