Merhaba kuzum. İlk önce şunu demek isterim. Bebeklerde büyüyene kadar cildinde böyle dökmeler kızarıklıkar vs görmen çok normal. Bebeğinin vücudu dış etkenlere alışmaya çalışıyor çünkü. Bu dönemlerde doktorunun dediği nemlendirme durumu çok doğru tabikide. Bebeğinin kıyafetini yıkadığın deterjan çok önemlidir kullandığın herhangi bir nemlendiricide yapıyor olabilir. Bebişine yedirdiklerin ve sütden geçtiğinden ötürü senin yediklerinin de çok büyük bir önemi var bunlarda dikkat edebilirsin. Ama kendini çok bunaltma bu neden böyle neden geçmiyor vs diye hepsi büyüdükçe geçiyor allahın izniyle 🤗