Merhaba güzel anneler, 1 aylık bebeğim var. Normalde günde 8 10 tane kakalı bez alırken dünden beri yapmıyor kakasını. Bıçak gibi birden kesti. Sadece anne sütüyle besliyorum. Bebegin ıkınıyor zorluyor ama yapamıyor. Mesaj yaptım karnına sırtına bacaklarına.. Ve pek onaylamasam da annem dün gece artık beyaz sabunu ufacık fitil gibi yaptı o zaman yaptı kakasını. Ama bu sabaha karsı yine başladı sıkıntı ıkınmalar huzursuzluk. Neden olabilir ki ne yapmam gerekir?